Tuesday, February 2, 2010

In my dreams

Liskodisko:

Sunnuntai-maanantai-yönä näin unta siitä, kuinka äitini yritti raahata minua alkkisparantolaan. Isä oli sitä mieltä, ettei sille ole tarvetta. Itsekään en nähnyt syytä. Sisko ja isä veivät kotoani tyhjät pullot kauppaan ja kieltäytyivät antamasta pullorahoja minulle. "Niistä tuli varmaan ainakin 80 euroa", sanoin.

"I ain't got the time and if my daddy thinks I'm fine."

Laihis:

Maanantai-tiistai-yönä näin unta, että minun piti keittää _maailman terveelisintä_ keittoa kaikille suomalaisille suorassa televisiolähetyksessä. Jostain syystä en keksinyt muita terveellisiä ainesosia kuin vesi ja paprika. Marssin studioon muovikassit täynnä paprikaa ja studioväki oli ihan, että ethän sä nyt voi olla tosissasi. "Meidän piti tehdä jotain historiallista ja sä mokaat näin", ne sanoi.

"I wanna be able to eat spaghetti bolognese and not feel bad about it for days and days and days."

2 comments:

  1. Ennenkuin suhina äityy äärettömiin sfääreihin kysyn vaan: Silloin myriadeja vuosia sitten, kun olit USA:ssa kirjoittelit näihin värkkeihin kaikenlaista. Sinulla oli hyviä linkkejä ties minne. yksi oli se aikavyöhykejuttu. Kun painoi jonkun kaupungin nimeä, näki ajat aja arvoitukset siitä mestasta. Onkohan se jotenkin puolivaikeasti saatavilla enää mistään? Ja siis lähinnä sinun puolestasi. Kohta Ystävänpäivä- terveisin (my birthday) tänään pelastumisen päiväsellaiset. matts

    ReplyDelete
  2. Hmm, mulle ei nyt tuu kyllä muuta mieleen kuin tää http://www.fourmilab.ch/cgi-bin/uncgi/Earth

    Onko toi se mitä tarkoitit? Se mulla ainakin on ollut siellä vanhassa blogissa.

    ReplyDelete