Thursday, June 14, 2012

Kesäkuussa

Olen parantunut (lähes tulkoon).

P on tullut kotiin ja täyttänyt 30 vuotta kaksipäiväisten festareiden merkeissä, joihin sisältyi kahdet juhlat, palju, hodareita, yllätyksenä seikkailurata, voileipäkakkua, aurinkoa, sadetta, lahjoja, skumppaa, sukulaisia ja ystäviä.

Polkupyörästä puhkesi kumi ja se on korjaamossa.

Työsopparini jatko varmistui.

Skippaan Provinssirockin ensimmäistä kertaa vuosiin. Tai siis skippasin sen kai vain kerran 11 vuoden sisällä... Tämä ei tarkoita, että olen kasvanut aikuiseksi vaan terveisiä järjestäjille surkeimmasta esiintyjälistasta vuosikymmeneen! Ja viikonlopulle osui myös yhdet toiset kemut.

No, Provinssi korvataan tänä vuonna Ilosaarirockilla.

Ostin PMMP:n Rakkaudesta-levyn ja itkenyt ja nauranut sen parissa. Olen todennut tämän ennenkin, mutta eihän se toistamalla kulu: Paula Vesala. On. Lyriikkanero.

"Kysyit onko mulla mitään
listasin ne kaikki tähän
asioita joista vähän
elämässä ilahdun

Karkkivalikoima hyvä
Kelan tuki saapuu tänään
joku puhuu mulle jotain
kysyy vaikka sytkärii"

(Korkeasaari san. Paula Vesala)

No comments:

Post a Comment