Friday, February 7, 2014

Mitä sulle kuuluu?

Ei mitään erikoista. Arkea.

Noin olen vastannut jo aika monesti tammikuun ja helmikuun aikana.

Olen törmännyt urheilun iloon (joo!) ja yrittänyt elää terveellisesti. Hyvä minä, mutta that does not a great story make :)

Mutta siinä missä marras-joulukuussa arki tuntui raskaalta ja energiattomalta tuntuu se nyt todella hyvältä. Ehkä juuri siksi, että olen löytänyt sen urheilun ja elänyt terveellisesti? Kumma juttu!

Aurinko paistaa, töissä eletään jännittäviä aikoja ja mieli on kepeä. 

Taas on vähän sellainen hetki, että aloitan kirjoittamisen niin monesta aiheesta, mutta sitten lopetan kesken. Esimerkiksi lihan jättämisestä olen kirjoittanut jo 10 eri versiota, mutta te ette ole nähneet vielä yhtäkään.

Miksi tää on nyt yhtäkkiä näin vaikeeta taas?

No comments:

Post a Comment