Wednesday, October 19, 2011

Unettoman unet

Parhaat unethan esitetään univaikeusjaksojen aikana. Tällä kertaa takana on kolme yötä levotonta pyöriskelyä sängyssä ja viime yönä alkoikin sitten jo hetkeksi uneen vaivuttuani tapahtua...

Ensimmäisessä näytöksessä olin jonkun maan prinsessa, jolla oli hovineito, jonka ainoa tehtävä oli puuteroida alati paistavia mustia silmänalusiani. Tää tais olla enneuni, koska tänään palvelijalle ois ollut käyttöä. Unessa minulla oli pikkuveli, prinssi, joka oli juuri aloittamassa kuninkaallisen koulutuksensa Tiimarissa työskentelemällä. "Kello 6.15 alkavaan vuoroon  mun on lähdettävä linnalta 5.30. Matka vie potkulaudalla sen verran kauan", hän sanoi ja mua nauratti kun valmiiden kuninkaallisten työvuorot alkaa vasta seiskalta ja työ tapahtuu linnassa.

Toisessa näytöksessä minä ja P oltiin juuri saavuttu johonkin ulkomaiseen hotelliin. Purkaessamme laukkujamme huomasimme vahingossa pakanneemme mukaan kavereiden ensi viikonloppuna yksivuotissynttäreitään viettävän lapsen. Tyttö oli kyllä ihan kunnossa, mutta vähän tuli paniikkia että mites tää nyt vanhemmille selitetään. Ja että meneeks loma nyt ihan plörinäksi, kun mukana onkin yllättäen lapsi...

No comments:

Post a Comment