Tuesday, May 8, 2012

Rintauinti - katso kuvat

On muuten vaikea laji tuo rintauinti. Mä kun kuvittelin, että se on helpointa mahdollista uimista (siksi olen just siellä kurssilla), mutta ilmeisesti se onkin teknisesti vaikein.

Olen siis rintauinnin tekniikkakurssilla ja tänään oli toka kerta. Sormet, kämmenet, kädet, olkapäät, niska, pää, hengitys, maha, peppu, polvet, nilkat. Kaikkien näiden pitäisi toimia samaan aikaan eri suuntiin ja tehokkaasti.

Sopivan haastavaa kyllä ja mieletön fiilis kun välillä osuu kohdalleen. Kuulemma puoli vuotta kestää aikuisella opetella mitä tahansa uutta asiaa. Eli pitää vaan jaksaa treenata.

Ja pyöräilin edestakaisin uimahallille. Uusi reitti, eksyin tietty. Mutta yhdeksän aikaan illalla oli ihan täydellinen sää hurjastella kotiin. Väistelin rusakoita ja ihailin metsän taakse laskevaa aurinkoa.

Eikä oo mitään kuvia. Olen vitsikkäällä tuulella.

1 comment:

  1. Hehhehe mä jo klikkailin et mis ne kuvat on! Varsinainen vitsiniekka oot :D S

    ReplyDelete