Sunday, July 22, 2007

Sunnuntain mökösinkku

Kämppis on Turussa ja minä pohdin tässä uskaltaisko katsoa The Villagen yksin, kun se on niin hemmetin hyvä, mutta aika pelottava. Ens yönä en varmaan myöskään saa unta, jos katon sen... Hmm hmm. Sunnuntait on sellaisia pariskuntapäiviä, että parilliset tahtoo olla kahestaan (totally understandable) ja sinkut pitää toisilleen seuraa, koska sunnuntaikrapulasätkymasiksissa ei oo kiva olla yksin. Helsingissä mulla on tällä hetkellä yksi sinkkukaveri ja se sattuu olemaan toi kämppis eli vähän huono tilanne tänään. Muutenkin single friends tuntuvat olevan sukupuuttoon kuoleva lajityyppi. Joskus tällaisina sunnuntaina on sellainen olo, että p.s. poikakaveri ois kiva. Jos mä oon sun Roosa, ooks sä mun Jari :)

Äh, itseään niskasta kiinni ja sohvalle. Voihan sitä yöllä sitten tehdä jotain luovaa, kuten siivota tai kirjoittaa kirje Ruotsiin.

2 comments:

  1. sinun täytyy sinkkuystävä rakas muuttaa turkuun missä roosa kaipaa roosaa joka sunnuntai kanssa!

    ReplyDelete
  2. Rooosaaaaa! Ehkä tuun tästä edes joka sunnuntain Turkuun. Voi kun.

    ReplyDelete