Tuesday, October 7, 2008

En ehi, enkä muista

Siinä kaksi syytä, miksi olen ollut hiljaa.

Tänäänkin olin 7 tuntia töissä, tein 3 tuntia opparia ja olin 1,5 tuntia luennolla + 1 tunnin lenkillä. Huomenna töitä 10 tuntia, koulua 2. Sen lisäksi että oon näin kiiruinen, eipä tuollaisista päivistä ole juuri kerrottavaa.

Viikonloppuna vietin ihania valmistujaisia, tällä kertaa vuorossa oli tradenomiaiset. 2 päiväiset. Ja taas oli niin hillittömän hauskaa, perjantaina Helsingissä ja lauantaina Turussa. Niin hauskaa, että muistikuvat ovat hämärät :P

Turusta jäi kuitenkin käteen edes vähän rentoutunut olo, jonka saivat aikaan äiti ja iskä. Turkussa sitä vaan jotenkin aina relaa, vaikka painais lähes joka vapaa hetki jotain kouluhommaa ja stressais tulevasta.

Ai niin, sen mä ehdin vielä kertoa, että prkleen nörtti-kaverit avoimessa puijasivat mua. Mä luulin perustaneeni opintopiirin, mutta päädyinkin perustamaan Heenun vinkki-mailiringin. Eli minä päädyin auttamaan muita, mutta kukaan ei sitten puolestaan kyllä auttanut mua. Gee thanks guys! Kai se on sitte pärjättävä omillaan tästä edespäin.

No comments:

Post a Comment