Sunday, October 26, 2008

My Mama Kicks Ass!

Mun äitipä meni heittämällä läpi kuntavaaleissa, puolueensa ääniharavana. Onnee äiti <3 t. ylpee tytär

Oma ehdokas Helsingissä, Tiina Hiltunen, ei mennyt läpi. Ainoastaan presidentin vaaleissa on koskaan mun ehdokas mennyt läpi... Punaset menetti paikkoja aika reippaasti Helsingissä muutenkin... Ei hyvä. Odotan kyllä mielenkiinnolla mitä Vihreät saavat toiseksi suurimpana puolueena aikaan... Ruuhkamaksuja ja joukkoliikenteen halpenemista odotellessa.

Hmm, aina mä näin vaalien aikaan mietin, että pitäis pitäis ja pitäis liittyä puolueeseen. Tehdä jotain, eikä vaan voivotella kotona, että päin peetähän tää menee. Ehkä teen ensimmäisen pitkän tähtäimen suunnitelman näin 25-vuotiaana (tai koskaan??). Eli liityn puolueeseen keväällä. Koska nyt mulla ei olisi aikaa edes tehdä sen vertaa, että valitsisin sen puolueen :) Keväällä. Jep.

P.s. Vietin äitin kanssa vlopun ihanan rauhallisissa, haaveilevissa ja rentouttavissa merkeissä. Löysin pipon käytön hienouden ja ahmin ohrapuuroa. Enkä juonut tippaakaan kaljaa :)

2 comments:

  1. Voisin näin öisiä tunnelmia työväentalolla muistellessa ehdottaa, että liittyisit ainakin puolueen (siis kumman tahansa punaisen puolueen) nuorisoryhmään tai muuten osoittaisit kiinnostuksesi jo tänään. Siellä on niin kaikkensa antanutta ja silti pettynyttä porukkaa varmaan Helsingissäkin, että tekisi niille tosi hyvää kuulla joku positiivinen sana.

    Tai älä vielä tänään, toimistot ei ehkä ole auki. Mutta huomenna.

    Ja mäkin olen ylpeä sun äidistä!

    ReplyDelete
  2. No mä voin uskoo, että pettyneitä riittää. Mutta se puolueen valinta, siihen mun pitäis ihan ajalla paneutua ja tutustua, ennenkuin teen mitään muuvsseja...

    Tsemppi-viestin pistin kyllä jo omalle ehdokkaalle.

    Puoluevaihtoehdot kydetköön nyt vielä kuitenkin jonkun aikaa rauhassa...

    ReplyDelete