Tuesday, April 5, 2011

Mummi ja minä

Suomalaiset Mummi ja minä –tuotteet on aivan upeita. Olen testannut sekä Polkkakarkki-tiskiaineen että -siivoussuihkeen ja olen koukussa.

Tuotteet on tehokkaita, hyväntuoksuisia ja 100 % luonnonmukaisista aineista valmistettuja.

Näitä myy Helsingissä ainakin Lasipalatsin Maatilatori, kokonaisuudessaan jälleenmyyjälista löytyy tuolta sivuilta. Verkkokaupasta saa myös tilattua.

Pullot on viehättäviä ja tuoksuista eli siivoamisesta!! oikeasti tulee tosi hyvälle mielelle :) Ostin äidillekin joululahjaksi, hänkin kertoo tykänneensä erityisesti hajusta.

Tuota suihketta oon käyttänyt esim. keittiössä paljon, kun voi huoletta suihkia pelkäämättä myrkkyjäämiä. Toimii tosi hyvin esim. hellaan kiinni palaneiden poistoon. Antaa vaan liota hetken tahralla ja sillä selvä.

Uuden tiskikoneen innokkaana omistajana etsin netistä myös tietoa vastaavanlaisista ekokonetiskiaineista. Aika moni valittelee kaupassa myytävien huonoutta. Ruohonjuuressa myydään kuulemma jotain pesupähkinäpulveria ja sitten löysin tätä Attituden ainetta (tätäkin pitäisi saada Ruohonjuuresta). Jälkimmäinen ainakin on melko kallista, mutta kokeilemisen arvoista kuitenkin.

Minäpä lampsin Ruohonjuureen tässä joku päivä ja ostan molempia ja raportoin sitten kokemuksia. Jos jollakin niitä kokemuksia on jo valmiiksi, mielelläni kuulisin niistä!



1 comment:

  1. Ecoverin tiskikonetabletit toimii ihan hyvin! Ostin kerran jotain muuta ainetta sellaisessa muovipönikässä ja sain heti haukkuja!

    ReplyDelete