Saturday, September 22, 2007

Mä pääsen naimisiin kuuden vuoden päästä lauantaina.

Tirpu-uutisia: Meidän tirpuska jo istuu vähän ilman tukea. Hän on myös laajentanut äänivarastoaan ja karjui kuin pieni tiikerinpoika kun syötin häntä. Aivan, minä olen opiskellut syöttämistä ja vaipan vaihdossa olen edennyt kakkostasolle (teille tietämättömille, se tarkoittaa, että voin vaihtaa vaipan _melkein_ ilman siskon apua). Isoin Tirpu-uutinen on tietysti, että hän perheineen pakkaa kimpsut ja kampsut ja muuttaa ulkomaille. Niinh, Englantiin vie heidän tie. Mutta onneksi tuonne nyt ei niiiiiin pitkä matka ole.

Terveysuutisia: Keuhkoputken tulehdus lähti. Tukkoisuus jäi. Katsotaan nyt miten tässä taas käy.

Viikonloppu-uutisia: Eilen vietettiin "bestis-iltaa" Kirsillä :) How very junior high! Ja käytiin karaokebaarissa, jossa istuttiin tietysti väärään pöytään.
"Jos mulla joskus on "mun oma biisi" karaokessa, enkä mä ole vielä täyttänyt nelkytviis, somebody please kill me!" "Jos mun elämäni romanttisin hetki on tanssia Lapin kesää Silvermoon-nimisessä karaokebaarissa, somebody please kill me!". Aika nirsoa naiselta, jonka tämän vuoden romanttiset hetket on laskettavissa yhden käden sormilla.
Tänään taas Kirsille, mutta aikaisin kotiin, sillä huomenna lähdetään kolmeksi päiväksi seilaamaan maailman merelle rakkauden lautalla. Eli siis tietysti Goomille!

Työuutisia: Töitä ois enemmän kuin ehtii tehdä eli jostain on karsittava. Viime viikonkin pistelin menemään ihan hulluja työpäiviä, joka päivä sata asiaa tehtäväksi. Eli aion ehkä vähän rauhoittaa menoa. Eli ehdin ehkä kirjoittaa tännekin useammin.

Fiilisuutisia: Ehkä olen päässyt pykälän ylöspäin "kaikki mikä voi mennä pieleen, menee pieleen" -fiiliksestä. Nyt fiilikset ovat jopa aika korkealla.

Ennustajauutisia: Kävin ennustajalla, joka oli todella jännittävä kokemus. Hän näki aika paljon todenmukaisia asioita mun tämän hetken elämästä ja menneisyydestäkin. Rakkautta ei valitettavasti ollut mun kortteihin kirjoitettu tässä vähään aikaan. Ensi keväänä kuvioihin pitäisi tulla hetkeksi joku mies, jolla on jo kaksi lasta. Kavereita riittää, miespuolisiakin kovasti. Kolme vuotta mennään näillä ruutu-korteilla. Herttoja tulee vasta joskus kolmen vuoden jälkeen (eli joskus ikuisuuden päästä ku oon jo 27 tai vanhempi). Mutta tulossa ne ovat vanhemman miehen muodossa, jonka tapaan työpaikalla ja jonka kanssa hankin kaksi lasta, joilla on suuri ikäero.

Kyllä sitä sinkkunaisen kannattaa parikymppiä maksaa siitä, että joku sanoo että _se oikea_ on tulossa! Vaikka siinä vähän kestääkin tässä mun tapauksessa.

No comments:

Post a Comment