Monday, August 6, 2007

Kiva päivä tänään, herää jo

Heeei, munssahan on ennustajan vikaa. Tänään on ollut mahtava päivä. Ensimmäinen freelancer-keikka meni hienosti, tein töitä auringossa läppärillä kaksi tuntia, söin katkarapukimaraa(söin sitä eilenkin, mutta silloin se ei tuntunut yhtä hienolt a tapahtumalta) ja olin Lippajärvellä uimassa(jossa näin maailman suurimman etanan tai ainakin suurimman mitä ikinä oon ite nähnyt). Yksi kuva etanasta ja yksi kuva Korkeasaaren magnusteista in lööv.

Huomistakin odotan innolla, koska aion herätä aikaisin, tehdä duunijuttuja, pyykätä, siivota ja tiskata. Ja ottaa aurinkoa ja pelata minigolfia. Prrr, hyvin menee taas :)

Tietovisakysymys nro. 2: Mistä otsikko oleva
lause on peräisin?

6 comments:

  1. Mä tiiän, Niiskuneiti-herätyskellosta! "Hyvää huomenta! On kiva päivä tänään, herää jo!"
    Kivalla äänellä höystettynä että varmaan huonosti nukutun yön jälkeen saattaa ketuttaa :)

    ReplyDelete
  2. mäkin oisin tienny, mut sanna kerkes ensin.
    traumoja lapsuudesta.
    H

    ReplyDelete
  3. Oikein oikein! Muillakin 90-luvun alun lapsilla traumoja kyseisestä asiasta. Itselläni ei kyllä koskaan ollut omana kyseistä riesaa :) Googlettakaapa, meitä riittää.

    ReplyDelete
  4. Hih, mä herään vieläkin aamuisin tohon herätykseen. Se on kyllä aika vittumainen herätys

    ReplyDelete
  5. Minäkin tiesin, mutta olen nykyään aivan liian harvoin internetin ihmemaassa vastaamassa tuollaisiin kysymyksiin....

    Ihan pian nähdään, ihanaa!

    ReplyDelete