Tuesday, March 15, 2011

Vuoden ekat häät, pikkusen pläski ja uusi tv-sarjakonsepti

Vietettiin isän ja äidin kummipojan häitä viikonloppuna. Oli kovin perinteiset juhlat morsiamenryöstöineen ja perinteisine hääruokineen, paitsi että hääpari oli käynyt kirkossa jo torstaina pienemmällä porukalla. Vihkitilaisuudesta juhlissa näytettiin videokooste, ihan hyvä idea sekin.

Juhlien paras idea kuitenkin oli vessan ”piilosnapsipullot”. Niistä riitti iloa koko juhlan ajaksi ja vessaan tuli juututtua tuttujen ja vähemmän tuttujen kanssa pitkiksi toveiksi ”rupattelemaan”.

Oli tosi hauskat kemut, viihdyttiinkin niissä sitten pilkkuun. Eli itse asiassa noin 12 tuntia :)

Oli ihanaa juhlia perheen ja tuttujen ja sukulaisten kanssa. Kaikki tuntuvat tykkäävän P:stä ja tuntuu, että P:kin on avosylin ottamassa minun sukulaisia omikseen. Se, kuinka paljon tämä mua riemastuttaa, yllättää itseänikin.

Mulla oli päällä jo kaksissa häissä aiemmin palvellut ihana vihreä mekko. Mekko oli nyt piukempi kuin viimeksi sitä käytettäessä elokuussa. Olen kyllä huomannut, että olen pikkasen pläskistynyt tässä viime kuukausina. Olen kuullut puhuttavan termistä seurustelukilot. Öh. Hyvä juttu, että käyn taas jumpassa. Ja ehkä tätä kokkausintoakin voisi joskus suunnata myös terveellisempiin vaihtoehtoihin.

Sunnuntai menikin sitten räkättäessä hyville krapulajutuille ja palautumisessa pääkaupunkiseudulle ja ihmismäiseen elämään kiinni (termi sikasiskot sai alkunsa sunnuntaina minun ja siskoni sikailuista). Illan ponnistuksena kiinnitettiin kotiin päästyämme viime viikolla ostettu olohuoneen lamppu. Montako tuntia ja kirosanaa tarvitaan yhden lampun kiinnityksessä? Ensimmäisiä pari ja jälkimmäisiä kymmeniä. Oli melko hankala tapaus.

Häitä on luvassa tänä vuonna vielä ainakin kahdet ja tiedä vaikka jotkut yllätyshäätkin vielä lisäksi (tämä ei ollut mikään kröhöm, hihi ehkä meillä -tyyppinen viittaus, eikä ole seuraavakaan). Siskontyttö Aada intoutui viikonloppuna suunnittelemaan minun ja P:n häitä, vaikkei koko ajan ollutkaan ihan varma kannattaako minun sittenkään mennä naimisiin P:n kanssa. Noh, hän kuitenkin ehdotti minulle asuksi prinsessapukua, jossa on kissankuvia ja P:lle Batman-pukua. Aada on aiemminkin kutsunut P:tä Batmaniksi. Itse hän tietysti haluaisi olla sitten morsiusneito.

Lupasin viimeisen varmaksi ja ottaa loput ehdotuksista harkintaan, jos niiden aika joskus koittaa. Keksittiin tästä sitten myös loppujen lopuksi tv-sarjakonseptikin. "Let a kid design your wedding" vois olla seuraava suuri menestyssarja.

4 comments:

  1. M-m-m-mmmahtava tv-sarjakonsepti! Tunnen yhden tv-tuottajan, otanko yhteyttä? ;)

    ReplyDelete
  2. Kyllä, ota heti yhteyttä! Satuhäät jää niin kakkoseksi tän rinnalla :D

    ReplyDelete
  3. Mulle pitää myös sitten saada osa siihen sarjaan kun se on mun lapsi ;) ai niin vai oliks se niin et joku voi syyttää lapsityövoiman käytöstä.... :)

    ReplyDelete
  4. Haha, niin siin voi käydä. Mutt siis tietty wedding plannerin äidin pitää olla sarjassa mukana. Hyvin tärkeässä osassa :)

    ReplyDelete