Monday, August 27, 2007

Ei me tykätä yhtään pojista, eikä mennä koskaan naimisiin

No okei. Kuulin lisäinformaatiota Luxista ja siel on kuulemma jotain toisii kerroksii, jotka on niinku sitte sitä luksusta ja supersiisteiii. Me vaan sitte osuttiin sinne junttikerrokseen kato! Ei me kyllä mihinkään portaisiin törmätty.

Mutt en mä silti mee sinne kyl enää ikinä :)

Minä säädän. Ärsyttää suunnattomasti kun joka päivälle on monta pientä asiaa mitä pitää tehdä, eikä yhtä kokonaisuutta, kuten työ tai koulupäivää. Jos jollain on jotain hyvää ajanhallinta kirjaa suositella, ehdotuksia otetaan ilolla vastaan. Tai jos joku tahtoo lähettää munt jonnekin ajanhallintakurssille, niin sponsorointi hyväksytään. Koska aikaa mulla on, mä en vaan osaa jakaa sitä sopivasti kaikkien näiden eri taskien kesken. Ja tehdä sitä vielä stressaamatta.

Viime yönä nukahdin kolmelta, heräsin viideltä, luin kirjaa, nukahdin puol seiska ja heräsin ysiltä, makasin kymppiin. No okei ei se ollut pelkkää stressiä, ehkä jotain osaa niillä kuuluisilla liskoillakin oli tässä sekamelskassa jota myös yöksi kutsutaan.

Höh, mua ei huolittu tänään verenluovuttajaksi. Ekaa kertaa elämässä olisin ollut valmis antamaan (halunnut olen ennenkin, mutten ole uskaltautunut/saanut aikaiseksi) 4,5 desiä vertani toisten hyväksi, mutta ei. Ja miksi ei, no kun minulla on tämä juurihoito ollut kesken puolitoista vuotta (thank you yksityinen hammaslääkäri joka mokasi ja Helsingin kaupungin jonot), niin ennen kuin se on hoidettu, en voi luovuttaa verta.

Onneksi hammaslääkäri sanoi, että ensi kuussa on ehkä viimonen hoitokerta. Se olisi helpotus monella tapaa. Ei enää ravausta hammaslääkärillä ja verenikin kelpaisi taas SPR:lle.

Tietovisakysymys, johon en itsekään tiedä vastausta. Eli miten toi jatkuu toi lastenlaulu, joka oikeasti siis menee "Ei me tykätä yhtään tytöistä, eikä mennä koskaan naimisiin, ei me tykätä niiden..." ? Ja mikä lienee kyseisen biisin nimi, google ei auttanut minua.

Ja hei kuin huono tää Hulk oikein voi olla.

4 comments:

  1. Siis se Hulk oli niin huono, et mä jätin sen katsomisen kesken. Ja mä en hevillä jätä leffaa kesken.

    ReplyDelete
  2. ainakin tos biisis on kohta: "kun ne hommat sotkee niin"... tai jotain... :) tiedän mitä tarkotat, oiskohan kotona viel se kasetti :)

    ReplyDelete
  3. Vastaus on "ei me tykätä likoista" :)
    Täältä löytyy näyte:
    http://musiikkilataamo.hs.fi/Magellan/
    pages/
    main.jsp?storeId=11801&
    pageId=productDisplay&viewId=1334421#

    ReplyDelete
  4. My sis got it right. Tuolta löytyy ihanan Jukan ihana Ei me tykätä yhtään likoista :) Ja muut ihanat Atsipoppaa-klassikot <3

    ReplyDelete