Tuesday, May 20, 2008

Mun palas kaveli

Niih. Mun parhain kaveri muutti Helsinkiin kesäksi. Ei mulla oo enää aikaa blogata kun me vaan seikkaillaan koko kesä. Viime viikko kyllä tuijotettiin lätkää (not too much of an adventure), mutta ehdittiin me vähän kaikenlaista muutakin.

Viime viikon tosiaan olin liimattuna baarin penkkiin ja kannustamassa Suomea ja ennenkaikkea Pihlströmiä, joka oli paras. Kävin mä sitten parina päivänä koulussakin ja töissä. Ja viettämässä koulunloppujaisia keskiviikkona, joiden jatkoilla katottiin lätkää. Näin siis kaikki Suomen pelit kunnon kansalainen kun olen.

Jatkot. Ne pitää nyt lopettaa ennenkuin ne kunnolla alkaakaan. Kesä on sellaista jatkojen aikaa, kun ei malttaisi mennä nukkumaan ollenkaan. Aurinko paistaa jo kun tulee ulos tunkkaisesta baarista. Elämä tuntuu ihanalta ja huominen tulee liian nopeasti, jos nyt jo menee nukkumaan. Mutta kun se huominen tulee jokatapauksessa ja se tulee niiden todella pahojen olojen ja ajatusten kera. Väsymyksen ja morkkiksen.

Viikon sisällä olin kolmilla jatkoilla. Ensimmäiset sisälsivät YouTuben katselua ja kolmen ihmisen todella epämukavan sammahtamisen sohvalle. Toisissa oli sitä lätkää ja jännitystä ja tulevaisuuden Mertaranta. Kolmansissa oli vaahtobanaanikarkkeja ja Sing Star. Kaikissa oli hauskaa, mutta meni aamuun. No more after parties. Promise.

Ja söin viime viikolla joku sata kertaa ulkona. Muutaman kerran kyllä tosi hienosti ja hyvästi ja mikä parasta ilmaiseksi tai ainakin alennuksella :) Maanantaina olin Savoyssa, joka oli ehkä hitusen turhan fiini. Teitittelivät ja ruoan jälkeen putsasivat mun murut pöydältä sellaisella pienellä rikkalapiolla. Mutta siellä sai parsaa (vihreää ja valkoista), jota olen himoinnut... no koko tämän parsa-ajan. Perjantaina käytiin Leppävaaran Pauls Bistrossa, joka oli ihana paikka, mahtavaa ruokaa (kaikkia friteerattuja asioita ja ihanaa tonnikala (siis oikeaa tonnikalaa) wokkia ja tosi kiva paikka muutenkin. Ja ihan kohtuu hintainenkin.

Noh, tämän viikon työpäivä on nyt takana :P Osa-aikaisen onnea! Yksi työhomma hoidettavana kotona, pari koulutehtävää rästissä ja lots and lots of cleaning!! Olen lykännyt kaikkea siivoomista kunnon kesäsiivouksen varjolla jo turhan kauan.

1 comment:

  1. hiih! on ihanaa olla siun kanssa helsingissä seikkailemassa. lupaan että tämä on vasta alkua.. paitsi jatkot on nyt ohi, ei enää. AS IF!! :D halihalihali

    ReplyDelete