Monday, June 8, 2009

Kakara / Aikuinen

Oon aikuinen.

Veroprosentti nousi humpsahtaen, kun laskin uuden verokortin itselleni netissä.

Kävin lauantai-illalla Nuevossa syömässä, yhdellä drinkillä ja tulin kotiin nukkumaan.

Sunnuntaina olin vaalitoimikunnassa varapuheenjohtajana.

Menen keskiviikkona yhden pankin järjestämälle brunssille.

Olen huolissani konservatiivioikeistolaisten johtaman Euroopan tulevaisuudesta. Puolueeseen liittyminen... Edelleen toteuttamatta.

Veemäisen maanantain päätteeksi lähdin lenkille, enkä baariin.

Oon kakara.

Kollega kutsui minua tänään töissä tarharyhmäläiseksi.

Pyysin yhtä kaveria sopimaan yhden kaverinsa kanssa mulle treffit.

Perjantaina olin hieman riehakkaalla tuulella ja saatoin juoda useita erinäköisiä drinkkejä erinäisissä ravinteleissa Helsingissä.

Lähden torstaina Provinssirokkiin telttailemaan. Vaikka on luvattu sadetta.

Valitin tänään koko päivän töissä täysin sitä ansaitsemattomalle työkaverille.

Juoksin työpäivän päätteeksi käytävällä karkuun toista työkaveria, joka pyysi mua pari kuukautta sitten ulos ja pelkään, että se tekee sen uudestaan.

Onko muuten tosiaan niin, että lapselle on vaikka mitä synonyymejä, mutta aikuinen on vaan aikuinen?

2 comments:

  1. aikuinen on iso ihminen. täysikasvuinen. ja kaikkea muuta melko negatiivista?

    ReplyDelete
  2. Niin se taitaa olla. Mä en halua olla sellainen.

    ReplyDelete