Tuesday, May 21, 2013

Korvakorut

Eilen painoin korvista läpi ihka ensimmäiset korvakoruni. Ne harjoituskorvakorut siis, en edes muista minä vuonna ne on minulle ensimmäistä kertaa laitettu. Niissä on pienet vihreät kivet.

En ole käyttänyt korvakoruja moniin vuosiin. Sanoisin lähemmäs kymmeneen vuoteen. En ole varma miksi jätin ne joskus pois, mutta sittemmin en ole killuttimia korviini kaipaillut.

Oli kyllä aikamoinen yllätys, että korva antoi melko helposti periksi. Ei edes sattunut. Ei tullut verta. En huutanut. Kirota taisin kerran.

Syy, miksi korvareiät oli heti-nyt-saatava takaisin, löytyy täältä: http://designdomi.blogspot.com/

Löytyi nimittäin niin ihana korvakoru-riipus-setti (häihin), että tää oli tehtävä. DD:llä on Lasipalatsilla muuten pop-up-store tämän viikon, että kipiti kapiti siihen suuntaan.

2 comments:

  1. No mutta hei onko sulla blogi?? Mä oon never höörd siitä!

    Ja korvareijät pitää olla, joka naisella!

    ReplyDelete
  2. Never höörd! No tää nyt on vaan tällainen mun raapustelupaikka :)

    ReplyDelete