Wednesday, January 23, 2008

Päivän kirja

Rakas päiväkirja,

Tänään olin koulussa 12 tuntia. Aamulla tein tietokantoja Ms Acces-ohjelmalla. Iltapäivällä tein diskurssianalyysin yhdelle reportaasille. Sitten tapahtui kiva juttu ja meidän tunnit peruttiin yksien messujen takia. Söin koulussa liha-sesam-kastiketta riisillä. Oli ihan hyvää. Vietin perutut tunnit tietokoneella katsoen videoita mun luokkalaisen pojan kanssa, jolla on saman pituinen tukka kuin mulla nykyään. Viimeisenä mulla oli vielä 3 tuntia liikkaa. Eiks oo kauheen paljon kerralla? Pelattiin jalkapalloa ja kokeiltiin kuntonyrkkeilyä. Tein yhden oman maalin. Pojat ei tykänneet siitä. Ja tiiättekö, mulla on finni nenän alla. Kutsun sitä Hitler-finniksi, koska se saa minut näyttämään saksalaiselta diktaattorilta. Koulusta jouduin linkkaamaan kotiin, koska vasemman jalan iso varvas on tosi kipeä.

T: Kömpelys a.k.a führer

P.s. Ootteko huomanneet, että uudet palautuspullot ripisee ja rapisee yksikseen?

P.p.s. Kannatan!

P.p.p.s. Katsastakaa muuten myös meiän Tirpun matkablogi!

1 comment:

  1. Hahaa, tarpeeksi monta vuotta kun väännän, mä teen susta vielä demarin!

    Vakavissani olen kyllä itsekin hieman yllättynyt, kuinka hyviä päätöksiä siellä pääkaupunkiseudulla on lähiaikoina tehty.

    ReplyDelete