Tuesday, January 22, 2008

Tahdon lopettaa telkkarin katselun

Se a) pilaa mun elämän b) on taatusti yksi syy tyhmentymiseeni c) pitää munt öisin valveilla tuhottoman myöhään d) se on turha e) katson ohjelmien jaksoja, joita olen jo jenkeissä nähnyt f) en saa kouluhommia tehtyä (löysin muuten lapun Naantalin kotoa, jossa luki lupaus äidille jostain 90-luvun alkupuolelta: Lupaan etten katso koskaan ennen koetta telkkaria jos saan huomisesta matikan kokeesta alle ysin... Jotain tähän suuntaan.... Tunnustus: Äiti, olen katsonut telkkaa ennen koetta ja saanut jopa hylsyn.)

Mutta a) kuinka hyvä on heroes b) kuinka tärkeää on tulla katsomaan Suomen täydellistä poikamiestä, että voi myötähäpeillä sitä kavereiden kanssa c) kuinka mahtava on Veronica Mars d) kuinka koukuttava on huippumalli haussa e) kuinka krapulaa poistavia on typerät tosi-tv sarjat music tv:ltä + tosi-tv vaan toimii mun kohdalla, sanokaa kuka mitä sanotte.

Maanantaina olin töissä 10 h, illalla järjestelin kotia (en kuitenkaan purkanut matkalaukkua. vieläkään), pesin pyykkiä Anderssoneilla ja valvoin myöhään. Tiistaina kävin aamujumpalla, pari tuntia koulussa, leikkautin kampaajalla polkkatukan (pirtsakka), kävin Laina-tädillä syömässä ja tein kouluhommaa ja kävin muutamalla siiderillä Niinun kanssa.

Nytkin pitäisi olla jo nukkumassa, mutten ole. Katon telkkaa.

2 comments:

  1. Anderssoneilla! Pah, Heinonen-Anderssonilla.

    Mul on kirja, joka sun pitää lukea; Opin kaiken tietämäni televisiosta, Filosofiaa sohvaperunoille. Se auttaa ymmärtämään, et television katselu on OIKEASTI kannattavaa. Voit lainata, koska lähden Hollantiin.

    ReplyDelete
  2. Mun on pakko sanoa tähän, etten ymmärrä teitin televisiomakua. En arvostele (katsonhan itse Karjalan kunnaita ja Kotikatua, heh heh), mutta tosi-tv on mulle aikasmoista kärsimystä. Olisi mukava kuulla enemmänkin, mikä siinä iskee?

    ReplyDelete