Wednesday, July 30, 2008

Liian aikaisin hereillä

Oon vapaapäivällä ja hereillä tähän aikaan. Miksi?

Johtunee siitä, että eilen sain taas taistella "roska,paska,olet huono" -palautteen kanssa töissä. Lukijat suuttuivat taas kerran ja täysin syyttä. Joitain totuuksia vaan ei meidän alalla pitäis sanoa ääneen.

Tai siitä, että sain herättyäni aamukiukun aikaan kun ajattelen töissä perjantaina pidettävää kokousta. Siellä mun pitäis avata suuni ja puolustaa etujani ja vaatia vastauksia. Se on hankalaa ihmiselle, joka ei tahdo olla hankala. Mutta pakkohan se on, koska tällä hetkellä näyttää siltä, että töitä on syksyllä niin vähän, että pitää vaihtaa duunipaikkaa. Enkä mä oikeastaan sitä nyt kyllä haluais tehdä.

Tai ehkäpä mä odotan niin innolla äitin ja siskon ja Tirpun kanssa hengailua tänään.

Voi myös olla, että mua pitää hereillä maailman hauskimman sunnuntain ajatteleminen. Sunnuntaihin kuului hulvatonta seuraa, uintia Lippajärvellä, muutamia valkovenäläisiä ja pullonpyöritystä :D

P.s. Tosi ärsyttävää, ett tää blogi on rikki, eikä esim fonttia pysty vaihtamaan.

No comments:

Post a Comment