Wednesday, August 27, 2008

Heenulassa ei niin sutise

Blogini uutta otsikointia on jo tietyiltä biisikärpäs-tahoilta epäilty viittaavaan johonkin supersutinaan, jota mulla on meneillään. Tiedotusluontoinen asia: Ei enempää vois olla väärässä. Voin vaikka luvata, että heti kun sutinaa on menossa niin vaihdan otsikon Heenulassa sutisee.

Tiistaina Helsinki-turisti raahasi meidät Arabia-museoon. Olihan tuo ihan käymisen ja 1,5 euron sisäänpääsymaksun arvoinen. Vaikka mä sporassa matkalla tokaisinkin, etten aio jokaista perkeleen purnukkaa tuijotella puolta tuntia, niin täytyy myöntää, että hienoja olivat vanhat kupit ja lautaset.

Olen myös ryhtynyt toimiin kesä-jenkkakahvojen hävittämiseksi... Hävittäminen on ehkä vähän turhan kunnianhimoista, sanotaan, että kutistamiseksi. Tänään aamulla kävin pilateksessa ja ajattelin ainakin kerran viikossa käydä. Plus parissa muussa jumpassa.

Kaljaa ei myöskään juoda tästä eteenpäin viikolla. Tippaakaan. Paitsi erikoistilanteissa. Tietty. Eli limulinja.

Yön Ritari. I liked it. Jokeri oli tietysti mieleenpainuvin hahmo, mutta ei leffa muutenkaan ihan metsään mennyt. Veti mukanaan ja piti siellä ihan loppuunsaakka. Joku aiemmin sanoi, ettei voinut olla leffassa ajattelematta koko ajan Heath Ledgerin kuolemaa. Mulle kävi kyllä vähän samalla tavalla. Suoritus oli kyllä mielestäni ehdottomasti Oscarin arvoisen karmiva, kylmät väreet kulkee selkää edelleen. Ja tuskinpa Oscar-akatemiakaan pihtailee sen palkinnon kanssa, jolla taataan illan nyyhkyhetki. Ja oishan se ihan ansaittukin.

Uuden vuodenajan lupaus: yritän olla katsomatta uutta Big Brotheria mahdollisimman pitkään. Luulen, että se onnistuu, koska se on sellainen myötähäpeäsarja, jota on kiva katsoa jonkun kanssa kimpassa. Ei oo kimppaa enää tänä syksynä ei.

Ja muutama ystävääkin huomautti tästä eilen. "Sä oot muuten niin fiksu ja sun kanssa voi keskustella monista eri asioista. Mutta sitten sä yhtäkkiä rupeet vaahtoamaan jostain Flava Flavesta ja realitystä." Ei sinänsä, että mulla edelleenkään realityä vastaan on mitään, huippuviihdettä. Mutta BB:hen jumittaa niin täysillä, että huomaakin uhraavansa sille 1,5 h x 7 = 10,5 tuntia viikostaan... Maajussille morsian ja Sinkkuäidille sulhanen sitä vastoin tulee vaan kerran viikossa ;)

2 comments:

  1. Sinänsä toi sun BB-boikotti on musta ikävä, koska en voi sitten mesessä keskustella aiheesta kanssasi :p. Ja niin, 10,5 h ei ees täällä riitä. Jo eilen toljotin nettiteeveen kautta jtn 4 tuntia ööh...

    ReplyDelete
  2. Totta. Mun kanssa keskusteltavat asiat vähenee nyt yhdeltä. Ja jos kaikki muut kattoo ja mä en, ni sitten oon ihan ulkopuolinen... Ryhmäpaine :)

    Noooooo, odottele vaan, kerron sitten heti, jos retkahdan. Tai ehkä mä katon salaa :P

    ReplyDelete