Monday, March 30, 2009

Tylsä tyttö ei tykkää pojista

Mä olen taas vähän pohtinut asioita...

Mulla oli töissä kehityskeskustelu ja mun pomo, kehuikin kyllä, mutta sanoi, että olen tosi hiljainen. Ja ettei kukaan oikein tiedä, mitä mun päässä liikkuu. Hänen mielestään se ei ollut paha asia ollenkaan, halusi kai vain rohkaista minua puhumaan asioista avoimemmin.

Kerroin tästä työkaverilleni (ei samasta pisteestä) ja hän puki sen sanoiksi "Ne pelkää, että sä pimahdat hetkenä minä hyvänsä, saat jonkun hepulin ja hyppäät ikkunasta."

Itse pukisin sen sanoiksi niin, että olen varmaan kauhean tylsä siellä töissä. Enkä oikein tiedä, miksi olen siellä niin hiljainen. Toisessa työssäni en ole yhtään niin hiljainen. Mä viihdyn todella hyvin molemmissa paikoissa, mutta olen varmasti tosi erilainen kummassakin paikassa.

Lounasta käynkin sitten aina syömässä ihmisten kanssa, joita kutsun kavereikseni, joten siellä höpötettävää riittää...

Ja nyt kun oikein analysoin tätä, niin hiljaisen työpaikan ihmiset ovat jotkut aika vaivaantuneita mun kanssa kommunikoidessaan. Ehkä eivät keksi mitään sanottavaa sille kylmälle tuppisuutytölle... Joitakin tyyppejä siellä töissä on, joiden juttuihin en oikein jaksa lähteä mukaan, mutta suurin osa on tosi mukavia. En ole ollenkaan tajunnut, että olen tosiaan niin hiljainen, että ihmiset ihmettelee sitä.... Kamalaa, mikäköhän mua vaivaa?

No okei mä vähän nyt liiottelen, mutta pitää ehkä vähän tsempata ja ruveta kertomaan juttuja. Hymyilemään ja vastaamaan kysymyksiin kokonaisin lausein.

Sutinat puolestaan on vähän kuihtuneet, koska intressit ei kohtaa ja mua vähän ahdistaakin. Mutt se on oikeastaan ihan okei. It was fun while it lasted. Ja kohtahan (toivottavasti) alkaa se odotettu kevätkin ja kuviot on uudet ;)

Loppuun pitää oikein kehua mahdollisesti kaikkien aikojen parasta asiakaspalvelukokemusta, joka tapahtui Keskuskadun Seppälässä. Siellä ihana myyjänainen suositteli mulle hoikentavaa neuletakkia, höyrytti mun valmistujaismekon, oli supermukava ja huolehti, että mä hyödynsin kaupan tarjouksen parhaalla mahdollisella tavalla. Mahtavaa :)

Muita suosituksia: PMMP - Veden varaan (erilaista ja synkempää kuin aiemmin, mutta samalla lailla koukuttavaa). Spotify (ihan paras musapalvelu ever). Kampin Memphis (skumppapullo kympin). Apollo 13:ta yläkerran aitiot (ihmiset luulee muuttuvansa näkymättömiksi niissä. hi hi.).

No comments:

Post a Comment