Monday, March 9, 2009

GöK

Niih, en voi nykyään enää kirjoittaa blogiakaan, koska en oikein pysy elämässäni perässä tällä hetkellä. Ei sillä tavalla, että mun elämässä tapahtuisi niin paljon, vaan mun päässä tapahtuu niin paljon. Tää on nyt jotain kevättä edeltävää vuoristorataa, enköhän mä tästä tokene.

Viikonloppuna vietin kuitenkin kivat kaksi iltaa. Toisen pelaillen ja toisen lähinnä ilmaisten siiderien parissa. Kokeiltiin Dantes Highlightia, jossa tuli törmättyä useisiin tuttuihin. Hauska paikka, olisi vaatinut kyllä vähän erilaisen mielialan eli humppafiiliksen. Sekin on ollut kateissa. Kunnon biletysmeininki. Okei, se on ollut kateissa kaksi viikkoa, että tuskin tästä tarvitsee kovin paljoa huolestua :)

Vietin kuitenkin vähän liikaa aikaa kotona yksin viikonlopun aikana. Sunnuntaina puhuin ainoastaan nepalilaisen ravintolan sedän kanssa. "Chicken Tikka, kiitos." No ok, oma vikakin kyllä, en ollut myöskään puhelimeenvastaus päällä.

Lauantaipäivän puolestaan vietin vaaria muistellen. Hänen kuolemastaan tuli kuluneeksi vuosi. Olen maailman huonoin muistamaan ihmisten syntymäpäivät, saati sitten kuolinpäivät. Tämän muistin, koska pari viikkoa sitten huomasin, että minulla on edelleen vaarin kaksi puhelinnumeroa kännykässä. Noh, ajattelin kuitenkin vaaria, en varsinaisesti surullisesti, vähän ehkä haikeasti.

Minulla on myös edelleen Sian puhelinnumero kännykässäni (siltä varalta, että se joskus soittaa ja tiedän olla vastaamatta). Tuntuu väärältä, että hän on samassa puhelimessa vaarini kanssa. Vääremmältä tuntuu, että hän liittyy olennaisesti muistoihini vaarin kuolemasta. Tapasin hänet sinä samaisena viikonloppuna vuosi sitten. Häntä en juuri ajatellut. Mutta silti liikaa.

Näin iloisia ajatuksia taas viikonloppuna. Tämä viikko on kuitenkin onneksi kiireinen ja tekemistä täynnä. Tiistaina on pelailua, torstaina keilausta, perjantaina teatteria ja lauantaina päivämatka Porvooseen kaverin luo, jota en ole nähnyt iäisyyksiin. Ja välissä yksi toistaiseksi luokittelematon tapaaminen :)

Oo, jännä juttu muuten. Olen löytänyt Pasilan hienouden!

No comments:

Post a Comment