Thursday, February 14, 2008

Ystävänpäivää ystävät.

Olen edelleen niin poikki ilakointiristeily Goomin jäljiltä, että hyvä jos pystyn puhumaan. Saati sitten kirjoittamaan. Kerron sitten kun taas muistan jotain. Viime viikko oli ehdottomasti kevään tähän astisista paras. Ensinnäkin se oli lomaa, toiseksi vietin ihanaa ja rauhallista ja nostalgista aikaa siskon ja tirpun kanssa Naantalissa (oli ihana muistella kaikkia lapsuusjuttuja siskon kanssa ja tietty kuskata Aadaa rattaissa ympäri Nådea), vietin mukavia koti-iltoja (sauna!) ja näin kavereita Kirstillä. Ja sunnuntaista keskiviikkoon humppasin, jumppasin, tanssin, huusin, leikin, nauroin, hymyilin, hulluttelin, huusin, pompin ja oli mahtavaa.

Ja nyt olen läkähtynyt. Ja menen nukkumaan. Viikonlopun olen aikuisesti, koska olen viettänyt teiniyttä taas alkuviikon.

Se on kyllä hauskaa ku tänään oli mun arkiviikon maanantai ja huomen on jo perjantai. Joku vois sanoo, että kauheen rankkaa mun elämä.

Ai niin ja ois mulla puhuttavaakin. Poikamiehistä, sekä telkkarin että goomilla tavatuista. Astmatesteistä, sisällä röökäävista naapureista, Merikukan loikasta, Muumi-boksista, Taputataputataputaka-hömpästä, hauskasta Ismo Laitelasta, ärsyttävistä tytöistä ja SDP:n puheenjohtajasta. Mutten jaksa eritellä, enkä miettiä. Eniten järkyttäneet asiat kuitenkin tällä viikolla ovat olleet se, että Antti ei valinnut Iristä. Minä melkein tykästyin neljä vuotta nuorempaan poikaan. Ja kuka hitto on päättänyt, että Susanna Sievinen on Suomen ykkössinkku.

Ai niin yks asia vielä. Keskiviikkona oli kevät!

3 comments:

  1. Siis sinä olet ihan varmasti Suomen ykkössinkku, siinä jää kaikki Susannat kakkosiksi!

    Ja haluaisin mielelläni kuulla mielipiteesi demareiden puheenjohtajakisasta, tahi vaikka vaihtaa niitä kanssasi. Kerrankin politiikassakin tuntuu tapahtuvan!

    ReplyDelete
  2. Mäkin sain tosta enemmän kysymyksiä kuin vastauksia... Taputaputaputaka... ja kaikki on vaienneet tähän mennessä Goomin yksityiskohdista, ainakin mitä poikamiehiin tulee... Ja sitten ostin sulle yllärilahjaksi ihmekarkkijauheita ja ne kaikki levisi äsken mun kassiin. Et siis saakaan niitä ;( Ystävän päivä on joka päivä!

    ReplyDelete
  3. Pahoittelen sekavaa Goomitekseilyäni.

    Ja Kirsti ihanaa kun ostit mulle luultavasti parhaan yllärilahjan mitä oisin ikuna saanut. Harmi että ne levis sun kassiin, sekä mun että kassin puolesta. Ja mitä poikamiehiin tulee, ei niissä mitään erikoista kerrottavaa ole. Toiset oli liian nuoria, toiset hylkäsi minut Elastisen keikalle, toiset pyysivät kannelle (jonne äiti kielsi menemästä), toiset olivat Mikon mielestä hyviä, muttei mun. Ja ainiin paras kokelas oli mies, joka tarjosi viinaa ilmaisen viinan bileissä. Eli eipä ollut hääppönen tarjonta :D

    Ja Kaarina, ei minulla sellaista vahvaa mielipidettä ole siitä puheenjohtajan vaihdoksesta. Ehkä Erkki olis pätevin, mutta ehkä ois aika saada johtoon joku muu kuin eläkeikää lähestyvä mies.
    Mutta mielenkiinnolla seuraan tilannetta. Mitäs itse oot mieltä?

    Ja FYI En vaadi Suomen ykkössinkkutitteliäni itselleni, mutta olen satavarma ettei Susanna Sievinen sitä ole.

    ReplyDelete