Thursday, February 26, 2009

Isotädin päivän parhaat <3

- Minä kyllä katson tätä Kauniita ja Rohkeita, vaikka jotkut väittää, että se on ihan älytön sarja. Siihen minä sanon, että enhän minä tätä älyllisesti katsokaan. Täytyy osata suhtautua oikein.

- Niistä alkuasukas-sarjoista en kyllä pidä. "Mistä sarjoista?" No, niistä missä ollaan viidakossa. Minä haluan katsoa vain kauniita asioita.

- Jos et käytä pipoa, sinulle käy niinkuin minulle. Hiukset harvenee. *naurua*

- Mielestäni en ole aivan sellainen tavallinen 90-vuotias. "No et tosiaan." Minähän olen ihan kuin nuori tyttö. "Niin olet." Tai siis en nyt tietenkään näin fyysisesti, mutta pään sisältä. Ei minusta tunnu, että olen elänyt jo 90 vuotta.

- Otatko lisää mätileipiä ja avataanko vielä kolmas pullo? [toim. huom. pikku-skumppapulloja]

4 comments:

  1. Nää on ihan parhaita!! Laina taas vetässy oikein ässiä molemmista hihoista :)Pus ja hal!

    ReplyDelete
  2. voisko laina-tàti tulla joskus meiàn kaa ulos? kuulostaa kivalta tyypiltà. :)

    ReplyDelete
  3. Hee, mä kerron sille tän. Vähänkö se on mielissään (ja saattaa vaikka lähteekin) :D

    ReplyDelete
  4. Kyllähän Laina-täti ainakin Juttutupaan lähtee bisselle ku kysytte vaan ;) Tai no se taitaa nykyään jo suosia vähän tätä parempaa ainetta eli kuoharia :) Ja Henun boonukset nousee kun kerrot tosissaan sille ton Maikun ehdotuksen!

    ReplyDelete