Thursday, November 16, 2017

Lapsen kanssa teatteriin - Kansallisteatteri: Onnellinen prinssi

Yksi äitiyden ihanimpia puolia on saada tutustuttaa oma lapsi maailman ihmeisiin ja erityisesti asioihin, joita itse rakastaa. Minulle yksi sellainen on teatteri. Minulla on esimerkiksi kaveriporukka, jonka kanssa olemme käyneet "Tyttöjen teatteriretkillä" jo melkeinpä 30 eri näytöksessä.

Muutenkin minut saa teatteriin kaveriksi oikeastaan koska vain katsomaan mitä vain. Arvon jälkeen olen itse aktiivisesti järjestänyt itseäni teatteriin vähän vähemmän kuin ennen.

Lauantaina vein Arvon Kansallisteatteriin katsomaan Onnellinen prinssi -nukketeatteriesitystä, joka oli mukavasti koostettu, tainomainen ja kauniskin. Viihdyin minäkin.

Arvo puolestan oli katsojana melko proaktiivinen, hän halusi koko ajan ottaa tilaa ja lavaa haltuun. Hän tanssi musiikin tahtiin ja ihmetteli äänimaailmaa ihan kaiuttimien teknisiä ominaisuuksia myöten. Pieni utelias sielu kun on.

Meillä oli aika ihanaa spesiaalia laatuaikaa yhdessä. Olen sellaista jotenkin kaivannutkin, vauvavuonnahan me luuhasimme kaikenlaisissa tapahtumissa kahdestaan.

Suosittelen Onnellista prinssiä kyllä. Ehkä enemmän vähän isommille kuin kaksivuotiaille, vaikka olihan se hänellekin kokemus.

Kyseessä ei ole yhteistyöpostaus, ihan silkka suositus minun puolelta. Itse maksoin liput, joka olikin ehkä se huonoin osa, 15 euroa per henkilö ja siis Arvolle tietysti oma. Onhan se vähän suolainen hinta 30 minuutista.

No comments:

Post a Comment