Tuesday, May 3, 2011

Pesis

Aloitin eilen uuden kesäharrastuksen. Pesäpallon.

Tiimi, jossa pelaan yhden tai kaksi kertaa viikossa, on ihan harrastelijapohjalta koottu. Eli tosi eritasoisia pelaajia mukana, eikä mitään sitoumuksia tarvitse tehdä. Itse pelasin pesäpalloa ensimmäistä kertaa ehkä 10 vuoteen. Se oli kyllä hauskaa, mutta aika vaikeeta ja jännää, kun siinähän piti sitten päättää, että koska lähtee juoksemaan ja koska yrittää polttaa jonkun. Onneksi mukana oli konkareita, mä tottelin sitten niiden huutamia käskyjä: "juokse" tai "heitä kolmoselle". Tein mä pari juoksua. Enkä kai palanut kertaakaan.

Yksi kauemmin joukkueessa pelannut kehui mun osumatarkkuutta. Gröhöm. Mitään voimaahan mä en siihen lyöntiin saanut, mutta ehkä sitä sitten tässä kesän aikana oppii. Kiva, että yhdessä asiassa kyseisessä pelissä oon hyvä, koska juokseminen ja heittäminen ja koppaaminen ei kuulu mun erikoistaitoihin.
P.s. En ikinä kuvaisi itseäni sanalla aktiivinen, tunnistan itseni pikkemminkin juuri sen vastakohdasta. Blogini kautta munsta saa varmaan sellaisen kuvan, että olen kauhean reipas ja pirtsakka (itsekin meinaan uskoa jo). Touhuanhan mä paljon kaikenlaista, mutta pohjimmiltani olen kuitenkin laiskottelija. Sohvalla köllöttelystä vaan ei ole niin hirveästi kirjoitettavaa..

Halusin vain jostain syystä korjata tämän mahdollisesti syntyneen väärinkäsityksen :)

3 comments:

  1. Minun mielestäni olet kyllä tosi aktiivinen, reipas, auttavainen ja hyväsydäminen<3<3.

    ReplyDelete
  2. Yhdyn äitiin! Miten sä ehdit vielä raportoidakin tästä kaikesta?

    ReplyDelete
  3. Q, vastaus löytyy julkaisuajankohdista :)

    ReplyDelete