Sunday, May 20, 2007

Viikonlopun Napakympissä oli vain häviäjiä.

Pelaajana: Heenu

Ehdokas numero yksi: "Hei, elätän itseni pokerin peluulla ja haluaisin tutustuttaa sunt rikkaisiin piireihin. Eli lähe mukaan ja mä tarjoan sulle sun elämän."

Ehdokas numero kaksi: "Hei, mun nimi jättehejsan ja mä pelaan golfia. En oo siinä kyllä mitenkään hyvä, mutta onneks mulla on rikkaat vanhemmat. Olen tosi onnellinen mahdollisuuksista, joita olen saanut elämässä."

Ehdokas numero kolme: "No moi. Mä yritin päästä just Amarilloon sisään, mutta ne käännytti munt pois, ku oon muka liian kännissä. Mä yritin haastaa poken tappelemaan, mutt se oli niin nynny, ettei uskaltanut!"

Ehdokas numero neljä: "Heipä hei. Mä olen just eroamassa, koska mun vaimo petti mua. En ole edes varma onko mun lapset mun... Voinko mä tulla sun luo nukkumaan?"

Heenu vastasi ei, ei, ei ja EI. Ja vaikka olen aiemmin sanonut nauttivani liioittelusta, nämä miesten repliikit eivät ole liioiteltuja vaan sanasta sanaan (lyhennettynä ja pakattuna) mitä keskusteluissa tuli ilmi. Eli kevättä tuntuu olevan rinnassa itse kullakin, mutta jos nämä neljä edustavat yleistä tarjontaa, niin ei hyvin mene! Voin kertoa.

Huomautan, että tämä ei sitten ole valittamista vaan tosiasioiden toteamista!

Kivaa kyllä oli, perjantaina oli hauskaa Bakersissa naapurin tytskän kanssa. Lauantaina vietettiin samaisen tytön läksäreitä, hän kun lähtee Tukholmaan kesäksi ja riistää minulta lenkkiseuran ja aikas paljon muutakin siinä sivussa :( Hauskaa oli kyllä lauantainakin, tuli juotua eka terassisiideri! Rocktownissa meno jatkuikin sitten vähän turhan hurjana, koska tuloksena oli mäsä (ei oo murtunut, ei huolta) lonkka ja nolo tilanne. Sunnuntaina lähdin sitten jätskikesteille siskon luokse. Ukki ja kummitäti loistivat lapsen huudatuskyvyillään :D

4 comments:

  1. hahahhahaha...heeheehee...hauskia miehiä helsinki täynnä.

    ReplyDelete
  2. Siellä sentään on miehiä jotka juttelee. täällä vaan hiljaista ja töitä.

    ReplyDelete
  3. Hmm... mietinkin kyllä että kumpi on pahempi, se ettei miehet koskaan juttele vai se että urpot tulee juttelemaan. En oikein osaa päättää...

    Mutta monien kuukausien hiljaiselon jälkeen voin kertoa, ettei näiden kyseisten miesten rupattelut oikein lämmittäneet.

    ReplyDelete