Monday, November 26, 2007

Nilkki, urpo, jysky, idiootti, ääliö, paska ja pölö

Huuh mikä hupiputki. Sunnuntai on mennyt sohvalla löhnätessä ja voivotellessa. Lue alta syyt otsikkoon ja pieniin kiehumisiin vielä tänäänkin.

Yleisesti ottaen laivalla oli erittäin hauskaa. Rankkaa, mutta hauskaa. Ja päästiin Tukholmaankin, kylläkin vain Burger Kingiin (jouduttiin jonottamaan ulkopuolella sisään, kun suomalaiset rynni sisään kaikki yhdellä kertaa) ja oluelle. Laivan DJ oli pieni pettymys ja karaoke oli aivan liian lyhyt, mutta muuten kaikki sujui. Paljon hauskoja uusia tuttavuuksia, läppä lensi ja posket oli oikein kipeät nauramisesta.

Eilen taas juhlittiin kaverien tupareita. Sielläkin oli mahtavaa ja sain ehkä tokaa kertaa elämässäni sushia. Nam. Ja löysin uuden lempparimestan eli Molly Malonesin. Olen ennenkin siellä käynyt, mutta nyt se oli laajentunut ja ihan mahtava paikka. Sieltä vielä takasin tuparijatkoille juomaan maailman tujuinta glögiä ja himassa taisin olla joskus seitsemän aikaan aamulla :P

Miehet ovat olleet erityisen mukavia lähipiirissäni viime päivinä:

Mun ulkonäköä on arvosteltu. Mun työpaikkaa on arvosteltu. Mua on arvosteltu. Mua on kohdeltu huonosti ja jopa tosi törkeästi. Kaksi lappeenrantalaismiestä ovat pyytäneet multa jo anteeksi, kahdelta helsinkiläiseltä niitä on varmasti turha odottaa. Yksi helsinkiläinen itse asiassa pyysi anteeksi, muttei kylläkään kuulu otsikossa mainittuun joukkoon :)

Mun ystäviäkin on näiden päivien aikana haukuttu, loukattu ja kohdeltu huonosti.

Olen pettynyt/suuttunut/raivonnut/huolestunut enemmän kuin yhden käden sormilla laskettaviin miehiin tässä muutamien päivien aikana. Olen ollut kiukkuinen niin monta kertaa niin monelle eri _miehelle_, että harmittaa oikein.

Johtuuko tämä täysi kuusta (miesmenkoista), huonosta kotikasvatuksesta, hetkellisistä mielenhäiriöistä, humalasta vai oikeasta tarpeesta loukata toista ihmistä, ihan sama. Tästä edespäin miehet, mun kanssa ei kannata kommunikoida mitenkään.

Se kiltti mieskin kärsii nyt lajitovereidensa törttöilystä, sillä kiinnostus vastakkaiseen sukupuoleen = 0.

1 comment: