Thursday, April 17, 2008

Ärrrrsyyntynyt Nådessa

Olen Naantalissa käymässä. Ei siinä mitään ärsyttävää ole. Aurinko paistaa ninkuin aina ja ajoin pyörällä pyllyni kipeäksi. Ekaa kertaa ehkä vuoteen tai kahteen. Se oli ihanaa ja sellainen pitää hankkia Helsinkiinkin. Pyörä siis. :)

Mutta... Kenet muun ajaa hulluksi Knorrin uusi "maustemössö"-mainos, jossa puijataan. K**taan kuluttajaa silmään, kuten eilen äidille sanoin Unelmien Poikamiehen -finaalin jälkeen. Se ei sopinut ihan siihen kohtaan, koska hermostuin lähinnä finaalissa olevien tyttöjen erivärisistä puvuista, kuin ne mainoksessa on... Ja tietty hermostuin myös siitä, että poikamies valitsi täysin väärin.

Mutta Knorr. Siinä mainoksessa sanotaan "Muuttaa tuoreet kasvikset herkulliseksi liha-kasvispadaksi." Grr prr grrr. Mikä niistä kasviksista muuttuu lihaksi? Paprika? Porkkana? Kuinka monen ihmisen korvan kautta nuokin mainokset menee. Ja silti. Silti.

Olen tuohtunut elintarvikevalmistajille myös siksi, etteivät Finefoodsilta ole vieläkään lähettäneet minulle tammikuussa lupaamaansa tuotepakettia. Olen lähettänyt sinne monta valitusmailia, joista yhteenkään ei ole vastattu. Seuraavaksi soitan ja uhkaan kuluttaja-asiamiehellä tai mikä se onkaan.

Ketuttaa myös, että olen nyt viettänyt enkun tehtävää tehdessä lähes kymmenen tuntia ja olen vasta puolivälissä. Eli toinen samanlainen pitää löytää vielä ens viikolta ennen reissuun lähtöä.

Kolmas... eiku neljäs asia mikä suututtaa on se, että oisin päässyt ekaa kertaa elämässäni työmatkalle ulkomaille. Olisipas ollut ihanaa ja niillä rahoillakin ois ollut käyttöä kesällä. Mutta olen silloin jo matkoilla. Toisella puolella Euroopppaa. Eli Amsterdamissa. Eli en itke, kivoja asioita tiedossa. Mutta olisin halunnut sinne työmatkallekin. Jos se vaaaaan ois ollut jonain toisena ajankohtana :(

Olen aloittanut taas Beroccan nauttimisen aamuisin. Kun väsytti niin kovasti aiemmin.

8 päivää.

No comments:

Post a Comment