Tuesday, January 27, 2009

First time for everything

En oo koskaan käynyt hierojalla. Nyt oon. Se oli ihanaa. Vaikka olin hieman vaivaantunut kaikesta siitä alastomuudesta ja vieraista käsistä.

En oo koskaan ennen omistanut digijärkkäriä. Nyt omistan. Nikon D60:n. Se oli valmistujaislahja sukulaisilta. En ole kyllä vielä valmistunut - no pressure. Mutta on se hieno!! Pitää vähän opetella sen käyttöä tässä. Ja hankkia sille laukku, että voin kuljettaa sen ulos kodistani. Ja hankkia ihmismalleja kuvattavaksi. Ja muistaa jättää se kotiin baarireissuilta.

En oo koskaan ennen käynyt kahden tietyn työkaverin kanssa kaljalla. Nyt oon. Tähän liittyy muutamakin eka kerta. En oo koskaan kuullut, että vaikutan niin itsevarmalta että mulla saleen on poikaystävä. Enkä oo koskaan kuullut, että näytän nukelta. Varsinkaan sellaiselta, joka asuu kummitustalossa... Eikä mua varsinaisesti oo hylätty perjantai-illan baarireissulla jo puolen yön aikaan myöskään koskaan. No ehkä siihen liittyi vähän väärälle raiteelle ja turhan kiihkeäksi käynyt vasemmisto-oikeisto-keskustelu.

En oo koskaan aiemmin nähnyt yhtä vanhoista heiloista kaupungilla sen tytön kanssa, jonka kanssa hän ilmeisesti oli myös minua tapaillessaan.

En oo koskaan viettänyt lauantai-iltaa kotona äitin kanssa. Tää on hieman vale, mutta tuskin tässä mun kämpässä olen kylläkään niin tehnyt. Oli niin kivaa. Käytiin syömässä, juotiin muutamat linnunmaidot (g&t:t) ja minä katsoin Pianistin. Kuten viimeksi totesin, että olen hiukan huono kohtaamaan maailman pahuutta. Arvatkaa keneltä se on peritty?

Sain kiinalaisen uuden vuoden kunniaksi maanantaiaamuna Uncle Bens-tytöltä onnenkeksin kaupungilla. Söin sen lounaan jälkeen töissä. Ennustuksessani luki : ystäväsi odottaa soittoasi... Hiton kiinalaiset, olisivat ees valehdelleet jotain romantiikka-asioita. Tai olleet edes hieman tarkempia ennustuksessaan.

Mul on myös uus tukka & etuhiukset, join eilen viisi siideriä ja käytän nykyään muutaman sentin korkokenkiä lähes päivittäin. Go me!

1 comment:

  1. Mä haluan niin kuulla lisää tästä oikeisto-vasemmistokeskustelusta! Sun (tai niiden toisten) on tarvinnut olla hieman kärkäs, koska muakaan ei ole koskaan hylätty poliittisten mielipiteiden vuoksi (ja minä olen välillä liiankin kärkäs)...

    ReplyDelete