Wednesday, January 19, 2011

No ei sit.

Ehkä se oli liian vaikea tehtävä / typerä ajatus. Unohdetaan sitten se.

Sain mä yhden oikean ehdotuksen eli porkkanan reseptikokeiluihin. Ei pidä väheksyä porkkanaa, keksin siitä jonkun jännittävän reseptin :) Se ei kuitenkaan ole porkkanakakku, joka (vaikka ihan hyvää) on mielestäni täysin yliarvostettua. Olen kuullut, että porkkana ja feta ovat yllättävän hyvä yhdistelmä. Ehkä kokeilen jotain sellaista. Porkkana-feta-muffinssit? Could be.

Viime viikonloppuna tein elämäni ensimmäisiä rieskoja. Perunasellaisia. Ei ne onnistuneet kovin hyvin, kun vasta niiden tekemisen jälkeen luin, että rieskojen kannalta on elintärkeää että taikina on tosi kylmää ja uuni tosi kuuma. Pitäisi mun mielestä ohjeissa korostaa näitä huipputärkeitä asioita, kun muutenhan sitä tekee vähän sinne päin.

Elämä sujuu tällä hetkellä muuttoa valmistellen ja aikatauluttaen. Tiistaina päästiin ekaa kertaa katsomaan malliasuntoa tulevasta kodistamme. Se näytti hyvältä ja valoisalta. Kyllä siitä kodin saa tehtyä, kun vaan joku teleporttaisi meidän kamat sinne.

Mun uusi koti -suunnitelmat pyrskähti taas aivan yli äyräiden. Tärkeimpänä niistä pidän itse parvekepuutarhaa. Uudessa kodissa kun on valtavan kokoinen parveke. Kyseisestä projektista on todennäköisesti luvassa tännekin sepustuksia ja ehkä muunkinlaista dokumentointia. "Sä voit sit auttaa mua niiden mun kasvien istuttamisessa ja hoitamisessa." "Niin siis meidän kasvien." Muita suunnitelmia on kirjahyllyjen maalaus ja erinäisiä "koriste-esineitäkin" on jo tilattu yms. Sisustusbloggauksia siis luvassa :)

Aikatauluongelmia elämään on seuraavien viikkojen (muuttoon 1,5 viikkoa!!) aikana ehkä odotettavissa, kun seuraavaksi viikonlopuksi olen lähdössä pois ja ensi viikolla juoksen joka ilta Docpoint-leffoissa. Muutenkin joka välissä tuntuu olevan jotain, missä välissä mä pakkaan hei?! Ehkä teen sen öisin, koska kaikki tämä muutos valvottaa mua kuitenkin.

Kiireisenä ihmisen pitää myös uudet harrastukset. Aloitin jo viime vuoden puolella Heinin kanssa burleski-harrastuksen (lisää siitä myöhemmin) ja ensi viikolla alkaa P:n kanssa paritanssikurssi. Tarkoituksena ois ehkä lisätä vielä yksi vapaaehtoistyökuvio uuden kotikaupungin myötä...

Ehkä mun haaste-tehtävä ois ollut mullekin tässä tilanteessa hiukan liikaa. Maybe you saved me from myself.

3 comments:

  1. No nyt mä tein ne. Enjoy! Et antanut viimeistä päivää, jota ennen ne ois pitäny laittaa, njäh, njäh.

    ReplyDelete
  2. Mä en vielä ehtiny! Oot liian hättänen. Laitan vielä tällä viikolla, kunhan keksin :)

    ReplyDelete
  3. No tietty kaiken pitää tapahtua heti! :)


    Ei vais, toki ehdotuksia saa laittaa koska vaan jos/kun niitä keksii.

    ReplyDelete