Monday, December 22, 2008

22. Töiden jouluyllätys

Sain joululahjaksi töistä After Eight -paketin... Ja toisen työpaikan!!

Näin siinä tais käydä. Ei se ihan varmaa ole, mutta mua pyydettiin osa-aikaiseksi myös yhteen toiseen talon lehteen. Tai siis oikeastaan kolmanteen. Ensin kehuttiin ja sitten pyydettiin. Minua. Vitsit.

Mä olen nyt ajautumassa sellaiselle uralle, mikä ei ole koskaan ollut mulla aikeissa. Mutta eikö niin ihmisille käy. Että ne ajautuu. Ja mä tykkään meidän talosta. Olen siellä enemmän kuin mielelläni. Ja varsinkin tässä taloustilanteessa. Ja tässä valmistumistilanteessa. Ja mä saan kirjottaa. Sehän on aina ollut se pointti.

Se on hassua, miten jotkut asiat vaan järjestyy.

Ja toiset ei. Mutta tätä vauhtia munsta tulee sellainen uraantunut naisihminen, joka voi sitten 60-vuotiaana vanhana piikana sanoa uteliaille, ettei mulla ollut missään vaiheessa aikaa etsiä miestä. Eikä tehdä lapsia. Ja ei, kissaakaan en ole voinut ottaa kun olen allerginen. Ajautumiskysymyksiä nämäkin.

Joulu alkaa huomenna matkalla kotiin. Joulufiilis puuttuu, mutta odotan kyllä rentoutumista ja yhdessäoloa. Päätin pyytää tänä vuonna maailmanrauhan ja kirjojen sijaan pukilta jotain ihan muuta. Jälkimmäinen on vähän nolo, koska ilmeisesti pitä olla mummo, että tykkää kyseisestä henkilöstä :)

Rakas joulupukki,
Tee munsta Kiira Korpi.

Tai/ja tuo poikakaveriksi Koop Arponen tms.

1 comment:

  1. Mää oon susta niin ylpeä pikkusiskoseni!
    Mä oon aina halunnu olla Kiira mutta taidan olla jo liian vanha ja kankee et joulupukkikaan ei pysty siihen :)
    Nähään pe!

    ReplyDelete