Monday, December 1, 2008

Maailman positiivisin joulukalenteri

Meinasin aloittaa maailman masentavimman joulukalenterin, koska olo on sen mukainen. Mutta sitten ajattelin, että jouluaattona olen sitten jo tooosi inhomasentunut. Eli tästä tuleekin nyt sitten joulukalenteri, joka on niin ällöttävän positiivinen, että jos en aattona oksenna kinkkua ihan vaan kaikesta tästä siirapista, jota aion viljellä koko joulukuun, niin on kumma!

So here we go. Valitusvapaa joulukalenteriblogi (eli kirjoitan vain asioista, joista en tunne tarvetta valittaa eli luvassa lyhyttä ja ytimekästä tekstiä). Enjoy!

Tänään kävin lounaalla mukavien työkaverityttöjen kanssa. Sain myös töissä hyvää palautetta eilen pienessä (mutta super-ihanassa) krapulassa viimeistellyistä jutuista. Kotona söin tölkillisen artisokkia, fetaa ja maissia. Uusi lempi"salaattini", oon varsinainen artisokkafanaatikko nykyään. Kivasti piristi myös kirje Irakista, jossa amerikka-ajan kämppis kertoo kuinka hänen Irakin kämppiksensä ei ole yhtään niin mahtava kämppis kuin minä olin :)

Takana on myös ihana pikkujoulu-vloppu Lappeenrannassa. Oli niiiin hauskaa, kiitos vaan paikalla olleille kissoille ja koirille! Lappeenrannan yöelämäkin osoittautui oikein vauhdikkaaksi. Sitten me laulettiin singstaria ja juotiin glögiä ja tehtiin torttuja. Ja käytiin myös oikein turistireissulla linnoituksilla ja Saimaan rannalla.

Ai niin ja näin metroasemalla tänään ihanan pienen pörröisen söpön ja suloisen koiranpennun!

7 comments:

  1. YÖK, miten positiivista.

    *H

    ReplyDelete
  2. Mä luulin, ettei mulla oo joulukalenteria, mutta olin siis väärässä. Jesh. Mutta missä tämän päivän hyvät jutut on?

    ReplyDelete
  3. Kiitti transumuistutuksesta :)

    Ja joulukalenterin luukku tulee avautumaan luultavasti vasta aina iltaisin, että oon saanut kerättyä tarpeeksi ällön positiivista sanottavaa!

    ReplyDelete
  4. ihanaa kun just postasin kauheen valitusjutun omaan blogiin! mà aion ottaa susta mallia ja ens kerralla sanoa vaan positiivisia asioita, kert siità tulee kaikki vaan pahalle mielelle jos aina valittaa. melkein kadun jo àskeistà postaustani.
    *m*

    ReplyDelete
  5. nii paitti toi koiranpentu-kommentti oli ehkà liikaa.
    *m*

    ReplyDelete
  6. Kyllä välillä saa valittaakin. Ja mun mielestä sä valitat sun blogissa vähemmän (tai ainakin järkevämmistä asioista) kuin mä mun blogissa.

    Toivottavasti siel kaikki kääntyy kuitenkin viel positiivisemmaks kans. Ja totta puhut, ei tääl Suomes todellakaan oo sen kummempaa. Valitettavasti en voi sulle kertoo sen enempää, joulukuun sääntö kieltää mua :)

    ReplyDelete