Sunday, December 17, 2017

Elämäni Ultra Brana

ÄitiysMinä suojelen sinua kaikelta, mitä ikinä keksitkin pelätä.
Vaimous: Join sinun laskuusi ravintolassa, enkä ikinä käynyt kaupassa, en käynyt kaupassa.
Nuoruus: Yön viimeinen drinkki aamiaiseksi vaihtuu, lisäsin siihen kahvia.
Bloggaus: Itse en koskaan uskalla puhua muusta kuin sähköjohdoista.
Poliittinen näkemys: Ei kertakaikkiaan tehdä mitään, mitä keskustapuolue haluaa.
Rakkaus: Minä kaipaan, kaipaan kiihkeitä puheitasi. Sanoja jotka valuvat päälleni. Kevyenä sateena.
Ystävyys: Mutta ne tytöt olivat kertoneet, surullisiakin juttuja ja toisaalta illoista rannalla, jolloin mikään ei voisi olla paremmin.

Oli tosi hyvä syy jättää eilinen joulukalenteripostaus väliin. Olin sekä perjantaina että lauantaina Ultra Bran keikoilla. Minulle tärkeä bändi, johon mahtuu oikeastaan koko elämä. Niinkus näette!

Ja mitkä keikat. Ja niitä seuranneet illat. Ultra Bra liittyy niin vahvasti nuoruteeni, että minäkin jaksoin harvinaisesti kaksi yötä putkeen Helsingin yöelämässä.

Sunnuntai kahden illan juhlimisen jälkeen: Vesireittejä pääsisi pakoon, vaan minä en ole kala. Vaan minä en ole kala.

Lainaukset Ultra Bra.

No comments:

Post a Comment